lång time ago

Oj oj vad har jag gjort? haha inte suttit här iallafall:) men nu är allt somvanligt igen, denna vecka är kort vecka i skolan, måndag till onsdag sen är det lov till måndag:) har gjort ganska mycket saker har haft massor med dansuppvisningar på haga,stan och med dansskolan på WUC! hade även mixen igår, då vi fixa till alla danser! nu ska jag ner till träningen med twiix. sen blir det sm träning sen kolla på mitt gamla lag när dom har serie premiär! PUSS

twiix på haga

josefine när jag var barnvakt:)

var även på KJ konsert! fett maffigt:) amanda är bäst!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag måste bara fråga hur vi tvättar era dräkter ? Behöver verkligen veta :)

2010-05-10 @ 18:39:46
Postat av: zazza

sv: jadu det där fixar våra föräldrar, men tror dom hänger dom först på vädring sen tar dom en sprayflaska med vatten&sköljmedel i, sen sprutas den blöt och sen får den dropp torka ungefär:) hoppas du fick ett svar!

2010-05-10 @ 21:15:34
URL: http://alexandralagemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0